Gå til innhold

Det går likar no


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ny PC ga Nye muskler til P3D,  og versjon 2.3 har virkelig fått opp farta i bevegelsene.  Måtte plage Super Mario med enda en aktivering av Skunk Works Starfighter,  og enda en gang må æ bare gi meg over I rein nytelse  ::)  .

 

st1.jpg

 

st3.jpg

 

st4.jpg

Noen touch and go`s I Bodø,  før æ la avgårde på "langtur" .  Fantastisk modell,  med nitidig simulering av denne klassikeren.

 

st4b.jpg

Liker bare bedre og bedre hvordan lyset forandrer seg dynamisk I P3D .

 

st6.jpg

Durer nordover langs vår øyrike kyst.

 

st5.jpg

Synes også default-skyene holder mål,  ser ingen grunn til å hente inn andre texture.

 

st7.jpg

Lander i Banak.

 

st8.jpg

Sommerferien nærmer seg slutten,  og æ gleder meg allerede.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker Øyvind,  ny hardware var på tide,  den gamle PCen har gjort en respektabel jobb i snart 4 år,  men var tydelig sliten nå  ;D .  Den Nye stikka er forsinket.  Komplett kunne ikke gi meg noen dato,  da fabrikken ikke klarte å levere i takt med etterspørselen  ???  Måtte bare rigge opp igjen den gamle "cockpiten",  men den funker i det minste i god, gammel stil  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...