Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. august 2014 Premium Medlem Del Skrevet 21. august 2014 Ny PC ga Nye muskler til P3D, og versjon 2.3 har virkelig fått opp farta i bevegelsene. Måtte plage Super Mario med enda en aktivering av Skunk Works Starfighter, og enda en gang må æ bare gi meg over I rein nytelse : . Noen touch and go`s I Bodø, før æ la avgårde på "langtur" . Fantastisk modell, med nitidig simulering av denne klassikeren. Liker bare bedre og bedre hvordan lyset forandrer seg dynamisk I P3D . Durer nordover langs vår øyrike kyst. Synes også default-skyene holder mål, ser ingen grunn til å hente inn andre texture. Lander i Banak. Sommerferien nærmer seg slutten, og æ gleder meg allerede....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Dundre meg. Se her du. Grattis så mye med ny harware Ernie. Vi må ta en prat om den nye stikka di. Frister frister. Nyt resten av ferien og pump ut flere bilder til oss som jobber. Nydelige shots foresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. august 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2014 Takker Øyvind, ny hardware var på tide, den gamle PCen har gjort en respektabel jobb i snart 4 år, men var tydelig sliten nå ;D . Den Nye stikka er forsinket. Komplett kunne ikke gi meg noen dato, da fabrikken ikke klarte å levere i takt med etterspørselen ??? Måtte bare rigge opp igjen den gamle "cockpiten", men den funker i det minste i god, gammel stil ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.