Gå til innhold

Tubealarm


Anbefalte innlegg

Hei og hå! ;)

 

Det er rett og slett nydelige sjåtts som blir postet for tiden. Blir for mange navn å ramse opp, men

Øyvind må alltid få litt oppmerksomhet fra BæRgen. Painten til T7'en var meget lekker, og en overraskelse

fra din kant da jeg alltid får høre det da jeg er ute i mine tuber å farter. ;D Heldigvis så er jeg blitt vant med det

nå, så gleden som du hadde før med å fyre meg litt opp skal jeg prøve å ikke unne deg lengre, men det kan bli vanskelig

i lengden tenker jeg som vanlig når det gjelder deg. ;D

 

Med det skrevet så blir vel denne tråden nesten dedikert til Øyvind og hans prat om tuber på TS da han spør meg om hva

og hvor jeg flyr.

 

Sit back, relax and enjoy the images ;)

eFU3O6C.jpg

 

4LgIQ18.jpg

 

ePO8qBu.jpg

 

egbVh6G.jpg

 

6Pu0YN4.jpg

 

Zs3voli.jpg

 

lLSV5TQ.jpg

 

V6bnNWG.jpg

 

q1pDvIa.jpg

 

YRYKH9Z.jpg

 

c5NL8KQ.jpg

 

Lr9YzE3.jpg

 

Siden dette rett og slett ble utrooolig ensformig, så har jeg spart 3 bilder som sikkert ikke laster inn

i løpet av kvelden hos han jeg dedikerer de til, men la gå. Du får se de på jobb i morgen, Ernie ;)

R3IhwOT.jpg

 

WPzteW9.jpg

 

ujML479.jpg

 

Addons er jo etterspurt i slike bildetråder, og det forstår jeg godt ;) Skal skrive en liste

så langt jeg husker i farten.

 

FSX

REX2 Essential Overdrive +

FTX Global

PMDG 737NGX

Airbus X Extended (Aerosoft)

Stavanger X

Mega Airport Berlin Brandenburg (SXF, Aerosoft)

Alt til Norge

Mogwaisoft Shade (Endless Summer heter preseten)

SectionF8 F-86

 

Takk for sjånaden ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he he ,  ikke verst å få dedikert flotte sjåtts av ei vakker blåselampe,  sånn på slutten av en tube-remse  ;D . Takkeråbukker Benny,  og æ nøt også de fine busserull-bildene,  selv om det var Sabre`rn som fikk opp pulsen her i gården.  Ellers er det artig å tenke tilbake på de første turene dine i MP,  da du kom brasende gjennom skog og mark med en rusten Beech Baron  ;D  Man kan trygt si du har vokst  siden den gangen,  og du har hatt en imponerende utvikling som virtuell pilot.  Nå har fokus rettet seg mot damer og greier,  og det er sikkert ikke så lenge før du blir å finne bak spakene i 737 REAL.......  ;)  Derfor er det også imponerende at du har beholdt såpass mye av "leken" i deg,  at du tar deg tid til å bidra med flotte bilder fra vår virtuelle verden  :)  Have a Nice day  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Artig Benny.

Man kan jo ikke finne på å klage når man får så strøkne bilder dedikert..  ;D

Men akkurat som Ernt så var det de tre siste bildene som virkelig slo an.

En tubesjåfør i en Sabre gitt.. Slett ikke værst.

Den andre tingen som slår meg er at cockpiten i 737 er rett og slett nydelig i forhold til T7`ern.

Skikkelig 70 det synet der og jeg er nå inspirert til å prøve å forandre det.

Den nye painten bør jo sjølsagt ha ett litt mere koksgrått intreør og ikke de utrolig gyselige krem/spy fargene.

Vi får se hva vi får til.

 

Takker og bukker.

Happy flying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den tiden godt selv, Ernie, og heldigvis kom jeg meg over

det stadiet ;) Selv om en vokser både i høyde og i hodet, så er det alltid

noe "lekent" med denne hobbyen, og det er jo uansett hvor sært dette er. Hører

det ofte på skolen, men det er jo litt av moroa. Som du også nevner, fokuset er også på andre

steder til tider :-*

 

Jeg var på ukjent farvann da Sabrebildene ble tatt, Øyvind, så det er nok en av de få gangene

dere vil se meg ute i noe slikt. Må jo faktisk takke Ernie for Sabre'n da det var han som la den inn

i filbrowseren på TS for lenge siden ;) Så bildene av den "renoverte" T7 pitten i tråden din, og det var jo

knallstilig. Er mer enn enig i at 737en har en generelt penere cockpit i forhold til T7en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...