Svein Skålvik Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Heisann! En good stund siden jeg har vært aktiv her nå, så tengte og slenge ut noen shots fra den gode gammle MD'en. Tok en luftetur med gammla sist helg, turen gikk i fra Amsterdam til Montreal–Pierre og tilbake. (Uredigerte bilder) Ble ikke noe særlig med bilder verken fra AMS eller YUL.. Menmen! Her ligger vi over dammen. Canada. Montreal in sight. Da var vi på returen i måneskinnet. Da ser vi England og nærmer oss Amsterdam igjen. Må vel være den råeste maskina som er laga etter min mening Tett skydekke over Schiphol denne morgenen. Job done! Håper det falt i smak Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 26. april 2014 Skrevet 26. april 2014 Flotte bilder! Synd at PMDG ikke har noen videre planer om å gjøre dette flyet P3D kompatibelt. Fantastisk bra laget fly. Lenge siden jeg har flydd denne nå, tror jeg må ta en langtur snart Siter
Svein Skålvik Skrevet 26. april 2014 Forfatter Skrevet 26. april 2014 De har ikke det nei? Er ikke så veldig oppdatert på P3D fronten, synes FSX funker greit nok for min del. Men fruen skulle vært i NGX kvalitet, hadde vært rått Ja, du får fyre opp kjerra på en langtur!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.