Fredrik Edvardsen Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Etter mye arbeid har Eagle Dynamics endelig sluppet en beta-versjon av AFM (advanced flight model) til deres FC3 (Flaming Cliffs 3) F-15C. Systemene er fortsatt på det samme nivået som de andre FC3-flyene, men nå føles det endelig som om man faktisk flyr og ikke bare sklir langs skinner i lufta. Tanken var å gjøre en test flight fra Batumi International Air Port, ut over vannet og opp til ca 10 000 fot hvor jeg skal prøve litt lett aerobatics for å sjekke hvordan hun oppfører seg både ved høy og lav hastighet, før jeg går supersonisk tilbake til Batumi. AFM-en føles ikke helt ferdig ennå (det har også ED bekreftet at den ikke er) trimming er vanskelig og unøyaktig, men det er mye bra også, landinger er ikke lenger scriptet, man kan bruke aerodynamisk oppbremsning ved landing, og holder man hastigheten oppe under manøvrering så føles det faktisk som om man flyr en "fast jet". Dette lover godt for neste prosjekt ut, Su-27. Her er noen bilder fra første testtur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. april 2014 Premium Medlem Del Skrevet 7. april 2014 Dessverre ikke mye respons å få her i forumet ???....... Du holder koken med DCS Imponerende flyvning med flott flymodell, slikt blir det spreke bilder av ! Jeg er "innom" DCS World av og til, men fremdeles er det mest P3D her i gården Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Ja, det blir ikke så mye DCS om dagen, er ganske lei Georgia-sceneryet, men må prøve de nye tingene som kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Maurtvedt Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Dette minner meg på at jeg må børste litt støv av DCS igjen. Ser bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.