Gå til innhold

VTBS-YSSY med PMDG Boeing 777-200LR. PS MANGE BILDER


Anbefalte innlegg

En riktig god søndag morgen godt folk. I går kveld bestemte jeg meg for at det var på tide å lage en screenshotsserie ifra en 9 timers tur med tidenes mestselgende widebodyfly, nemmelig Boeing 777. Først litt rene fakta. Boeing 777 har solgt flere eksemplarer på 20år en hva Boeing 747 har solgt på 40 år. Boeing777 er solgt i flere eksemplarer en Airbus A330 og 340 tilsammens.

 

Så over til nattens flight. Flightplan ble laget med PFPX, ett addon som jeg vil hevde var det beste addons som kom  i 2013. Er egentlig ikke så mye å skrive om selve flighten da bildene forteller det meste, så jeg går like godt i gang med bildene.

 

Først litt bilder ifra hva PFPX kan gi oss av nødvedig info for nattens flight

screenshot52_zps1612781e.jpg

 

screenshot53_zps2d230645.jpg

 

screenshot54_zps36becf72.jpg

 

screenshot55_zps35dea429.jpg

 

Så er vi ved gate på VTBS.

screenshot3_zps5e6d47f4.jpg

 

screenshot1_zpsc1538579.jpg

 

screenshot2_zps1b11f9fc.jpg

 

screenshot4_zpsbac0cf0f.jpg

 

screenshot9_zps28ac4377.jpg

 

screenshot10_zpsea1bbf5b.jpg

 

screenshot11_zps324cc69c.jpg

 

screenshot15_zps7990f4a2.jpg

 

Nermer oss YSSY, og det er ikke mangel på traffic i dette området av verden.

screenshot17_zpsacd8c5de.jpg

 

screenshot20_zps36f2feac.jpg

 

Litt vind under landing.

screenshot24_zps6f7292b8.jpg

 

Velkommen til YSSY.

screenshot25_zpsabfc35ca.jpg

 

Captein Grindstein takker for turen, og håper å se dere ombord igjen ved en senere anledning.

 

Have a nice day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Her er det ingen ting som overlates tilfeldigheter,  Mister Captain Grindstein er i farta.  Nitidig planlegging av flightplan,  håndhilsing på hver eneste passasjer, nøye utvalgt flightcrew og personlig kjærlighetsforhold til sin høypolerte Boeing 777.  Her snakker vi realisme på høyt plan  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Reidar. Det er dette sceneryet jeg benytter. http://secure.simmarket.com/bangkok-airport-vol1-suvarnabhumi-international-fs2004.phtml Samme karene har laget Phuket, og det er minst like bra.

 

 

Vært å sett litt på bildene av det. Vurderer om jeg skal gå til anskaffelse av det. Men det virker som det ikke er high-res. Er dette en portover versjon fra fs9 eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...