Steinar Grindstein Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Her er bilder av 5 Australske flyplasser. Noen som ser hvilken flyplasser det er? Personlig skal jeg og min bror innom to av disse i mai når han og jeg reiser til Australia i tre uker. 1: 2: 3: 4: 5: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Bilde 3 kjente jeg igjen, Launceston Airport, YMLT på Tasmania. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 9. februar 2014 Skulle nesten tru dåkker har vært på tur allerede ;D , knallfine bilder . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Knallbra scenery dette her! Har hele australia, men er en stund siden jeg har flydd der nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.