Martin Østvik Skrevet 26. januar 2014 Skrevet 26. januar 2014 Hei og her er jeg helt ny! Dette er ikke akkurat et bilde, men en liten videosnutt jeg snekret sammen av en landing i Tromsø FS 2004, under passe sterk vind og tåke Har opplevd at kvaliteten på klippet noen ganger kan bli dårlig, aner ikke hva det skyldes, men løser seg som oftest ved og starte klippet på nytt eller 'refresh' av nettleser Om dette ikke passer her eller lignende så må jeg beklage dette Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 26. januar 2014 Premium Medlem Skrevet 26. januar 2014 Heiåhei, og hjertelig velkommen til fs forumet. Alltid hyggelig med flere, og for en entrance du gjør! Ikke alle som starter med video! Siter
Kenneth Rønning Skrevet 26. januar 2014 Skrevet 26. januar 2014 Hei. Velkommen, håper du finner deg godt til rette. Vi trenger så mange vi kan få her inne. En fin video du gjør der, og mye mer en jeg turte og kunne da jeg ble medlem her. Siter
Martin Østvik Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Skrevet 26. januar 2014 Takk for det Det kan kansje legges til at jeg har ingen joystick eller lignende, kun en eldre laptop med headset og tastatur, ikke noen hjelpemidler utenom det Hadde jeg hatt kraftigere og nyere pc hadde jeg gått på FSX og anskaffet meg mer utstyr osv, men blir nå ikke ennå det Siter
Roar Midttun Skrevet 27. januar 2014 Skrevet 27. januar 2014 Velkommen skal du være.Kult med video;) Siter
Martin Østvik Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Skrevet 29. januar 2014 Takk for det Nå kan jeg jo kansje også nevne at jeg er Pilot student, så litt juks er det kansje Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. januar 2014 Premium Medlem Skrevet 30. januar 2014 Aah. En kommende ekte pilot. Hvor studerer du og hva pilot er det du går for (heli eller fixed wing), og hvor langt er du kommet? PPL, CPL, ATPL eller hva det nå heter alt her til lands?! ;D Jeg er bare nysjerrig jeg, svar hvis du føler for det. Jeg vil ikke snoke heller. Hehe... Siter
Martin Østvik Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Skrevet 31. januar 2014 Det er nok CPL, ATPL og MPL som er planen Send meg gjerne en PM dersom du ønsker svar på flere spørsmål Siter
Martin Østvik Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Skrevet 1. februar 2014 Her er ennå en liten snutt jeg har snekra sammen, for de som finner det interessant https://www.youtube.com/watch?v=eGSZ9I_cqmU Siter
Martin Østvik Skrevet 21. april 2014 Forfatter Skrevet 21. april 2014 Nå er påsken over, har fått brukt tiden i påsken sammen med familien og venner Noe dårlig vær har det vært, så noe pc-bruk har det vært. Fiksa denne i dag dersom noen er intressert, er noe lengere snutt denne gangen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.