Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 21. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 21. januar 2014 Vet ikke om noen har nevnt dette før, men dit skal jeg!! 8) http://www.varnesairshow.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Venter og ser hva de klarer å lokke dit før jeg bestemmer meg. I og med at det er den samme helga som flere større show på kontinentet så kan det bli vanskelig å få tak i de helt store teamene. Men som sagt, får de tak i noe interessant så blir det ihvertfall en dagstur. Hvordan er foto-forholdene på Værnes? Noen mulighet til å komme seg under display-line? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Da er det bekreftet at vi ikke får se noe til Patrouille Suisse, det sveitsiske solo Hornet displayet, PC-7 team eller den sveitsiske Super Pumaen i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2014 Damn it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Tsjekkia har meldt at de skal delta på Værnes, dog ikke med hva ennå. Men jeg gjetter på at det blir en L-159 siden de også skal til Karup den helga, så da flyr de sikkert på Værnes på lørdagen og i Danmark på søndagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.