Benjamin Hennes Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei! Nå er det alt for lenge siden bergenseren har lagt ut ett bilde, så tenkte at Oslo X var en fin mulighet for å poste ett lite shot fra simmen. Det ble tatt på vei til Helsinki i dag på VATSIM under ett event i Norge, og det var godt med trafikk i hele sør. God jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 30. desember 2013 Hei Benny, hyggelig å se deg igjen her inne Det er ikke samme responsen på innleggene som i "gamle dager", men du får holde ut og bidra i blant, så kanskje klarer vi å redde et døende forum :-[ . Vet ikke om folk er blitt late, om FS er blitt for vanskelig eller om man bare rettåslett gir æff......? Snart Godt Nyttår !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg tror det er så enkelt som at vi er godt vante til realistiske shots i disse dager, Ernst. Enkelte (som meg, for eksempel), er vel litt trett av prosessen omkring opplasting og linking også. Pluss at undertegnede flyr litt for lite for tiden, men det tar seg litt opp igjen med P3D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 30. desember 2013 He he, mente ikke å være "hysterisk" Andrew, folk må jo få respondere som de vil, uten at det forventes all verdens rop å skrik ;D . Ikke skal screenshots være noen konkurranse heller. For min del synes jeg det er en fin anledning til å fortelle/vise erfaringer med nye fly og scenery, og jeg forventer ikke nødvendigvis at alle skal være enige i mine synspunkter. Jeg håper imidlertid at jeg kan bidra med å holde interessen for FS oppe, og at flere kan bidra på samme måten. Derfor er det alltid hyggelig med respons på innlegg, enten det gjelder "dumme spørsmål" eller saklig uenighet. Hvis alle sitter å trekker uinteressert på skuldrene, så dør forumet ut, og da blir det snart en ensom hobby...... Fortsatt God Jul ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Og jeg sier takk for at du spriter opp forumet med flotte shots og gode historier, og prøver å skjerpe meg selv litt mht å poste noen av og til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.