Gå til innhold

Weird Prepar


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

En litt usakelig bildeserie, og jeg beklager men... ;D

Uansett...

 

Mellom Ålesund og Molde ett sted...

2013-12-9_14-2-5-807_zps02799089.png

2013-12-9_14-4-57-913_zps4fa97e4f.png

 

Noen bilder fra mitt nærområde, ENVA takeoff, nordover mot Levanger, innover til Inderøy, opp til nordenden av leksdalsvannet, ser mot oftenåsen og Steinkjer, ser sørover mot borgenfjorden og Beitstadfjorden, så til slutt ser jeg fremover og inn mot Verrabotn. Itjnå e ber einn være i værran...

prepar1_zps2b7c0805.jpg

prepar2_zps719907d3.jpg

prepar3_zpsa0fea7bc.jpg

prepar4_zpsfbf825ad.jpg

prepar5_zpscbdef6bf.jpg

prepar6_zps6f76dc5f.jpg

prepar7_zpsf31270a3.jpg

 

 

Her skjedde det noe veldig rart. Jeg skulle se hvor høyt jeg kom med Lockheeds F22, og sannelig kom jeg høyt 980000 fot.

Jeg skulle egentlig se hvor høyt jeg kom. 65000 fot, så slo jeg av motorene, og da skjedde det noe merkelig. Flyet bare tok av rett til værs helt ute av styr, og vips på et par minutter var jeg mye lengre over Værnes enn jeg egentlig hadde tenkt. Ehhhh, hva er dette LM? hehe

 

Her mens ting enda var normalt i noen å 60000 fots høyde

2013-12-9_14-27-48-166_zps51922dec.png

 

Her etter at ting  gikk bananas

2013-12-9_14-35-5-783_zpsd045ce08.png

 

Weird...

 

Dett var dett. Jeg legger snart ut en film jeg kompilerer også med T6 texanen til Prepar. Artig maskin!  :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har testet mye rart i FS-verdenen,  men denne snarveien til verdensrommet har æ ikke vært borti  ;D .  Det må være en bugs i F-22 eller noe i den duren. Forøvrig var det en alldeles nydelig bildeserie,  som viser med all tydelighet de fine fargene og glimrende grafikken i P3D2.  Ser fram til filmen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg har ingen weather program i bruk nei. Men jeg lagde et egenkonfigurert vær, vet ikke om det har noe å si. Det som skjedde var at jeg throttla ned motorene, og stalla flyet bare for morro skyld i ca 65000 fot, hadde ca 110 knots da det skjedde. Flyet stalla først, men bare ned til ca 110 knots, så gikk det plutselig rett til værs. Helt insane, og merkelig.

 

Og, jeg kom ikke borti Y knappen nei.  ;D Men jeg stoppet den til slutt med Y. Da jeg trykket y igjen begynte det å falle, av en eller annen merkelig grunn. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...