Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 3. november 2013 For de som tar seg bryderiet med å registrere seg i Uthuset , så er versjon 2 av Manfred Jahns ( og hans team ) C-47 fiks ferdig for å nytes, og det helt gratis !! Dette er blitt en sjelden godbit for oss nostalgikere, og nesten ubegripelig at det er freeware. Den leveres med 2 muligheter for lyd ( i tillegg til default ) og en rekke painter . På denne turen ble det blank aluminium uten logo eller registrering, og æ synes den er blitt en perle i samlingen. Flyr selvsagt etter boka, har fantastisk lydkvalitet, og allerede en hærskare av entusiaster som fortsetter å bidra med tilleggskvalitet. Eneste minus er en litt for moderne cockpit, men det er jo slik mange "dakker" ser ut i dag God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 3. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 3. november 2013 Ja, litt av et bryderi å få registrert seg på uthuset. Jeg har prøvd med 3 ulike e-post adresser, men kommer ikke inn Den ser unektelig lekker ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 3. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 3. november 2013 Den er ikke bærre lækker,den e en nytelse å fly også med det meste simulert i motsettning til andre jeg har vært borti.Nu får vi bærre håp att det blir laget noen Buffalo Airways texturer til denne da det også finnes paintkit til denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. november 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. november 2013 He he, en Buffalo-Paint hadde gjort seg :grin: . Jeg har prøvd med 3 ulike e-post adresser, men kommer ikke inn frown Hmmm? har sett i andre fora at det kan være vanskelig å få medlemskap, men det er mest pga nettleseren, kanskje du skulle prøve en annen enn den du bruker til vanlig .....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 4. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 4. november 2013 Har prøvd både Opera, Firefox og Chrome - no luck. Får bare la denne seile forbi og heller fyre igang Milviz 737-200C som jeg har hatt liggende en stund (Håper de har rettet opp feil paint på Braathens-versjonen - kom nettopp en Service Pack). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 4. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 4. november 2013 Prøvde Dakotaen, men ble litt skuffa over cockpit som virka ganske malplassert og moderne. Eksisterte denne med slik cockpit utrustning i virkeligheten? Synes default dakotaen har mer troverdig atmosfære i cockpit altså. Noen som har prøvd alternativ med å merge "gammeldags" cockpit til denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 4. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 4. november 2013 Det er ikke lett å finne to Dakota med samme cockpit. Dette er et fly som bærer preg av lang levetid og stadige tilpasninger til nye tider. Mange av de Dakotaene som flyr i dag har relativt moderne cockpit. Jeg foretrekker god gammeldags cockpit selv, men på lange turer kan det bli slitsomt å navigere med kart og kompass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. november 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. november 2013 Synd du ikke fikk registrert deg Svein-Frode, æ skal sjekke litt i "Uthus-forumet" om de har en annen løsning. Cockpit/ VC er det svakeste ved denne ellers så flotte Dakota-modellen, men jeg er enig i at det finnes utallige varianter av moderne cockpit`er. Synes likevel ikke det er nok til å bli skuffet, den er jo tross alt gratis . Motorlyden er det beste jeg har hørt av stjernemotorer, og flyfeelingen er i samme klasse. Modellen byr også på en litt eldre VC, som jeg liker litt bedre, og dette er jo veldig mye bedre enn default. Entusiastene har allerede begynt å snakke om en retro-VC, så det forundrer meg ikke om dette kommer etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 4. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 4. november 2013 Har fått tak i en SOH admin på AVSIM. Ser ut som det kan ordne seg etterhvert! Uansett, tusen takk for hjelpa Ernst! Gleder meg veldig til denne. Har fire ulike DC-3 til FSX, og liker ingen av dem. Håper denne vil falle i smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. november 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2013 Noen flere bilder av denne flotte C-47. Selv om VC ikke når opp på A2A-nivå, er den funksjonell og helt OK. Eksteriørmessig er det ingen ting som mangler, og den flyr meget bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.