Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. oktober 2013 Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 2013 P-40N Warhawk fra Flight Replicas. Jeg er trofast kunde hos denne utvikleren, og har alltid likt måten de tilnærmer seg realismen. Modellen er like detaljert som det A2A lager, og den flyr (etter min mening) enda mer realistisk. Riktignok er det ingen Accusim-kvalitet over motor "handlingen", men den kan få fram mange svetteperler hvis man vil fly etter boka. Lydkvaliteten derimot, sliter jeg med, og selv om enkelte fora gir den toppkarakter, synes jeg overgangene fra tomgang til take off blir alt for tydelig. Her må jeg kanskje skylde på mitt påkostede lydanlegg, som avslører alt av slurv :whistle: Alt i alt en underholdene modell til fornuftig pris, toppkarakter i utseende og flyegenskaper, men trenger å jobbes med angående lydkvalitet. God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Alltid noe spennende når man ser screenies poster fra mr Ernie og dette var heller ikke noe unntak. Blir vel nødt til å prøve denne kompisen også tenker jeg. Takk for tipset og som vanlig fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 2013 Thank You Mr. Johnslien . Må få høre, hvis du rekvirerer denne våpenplattformen. Kan trygt anbefales, men jeg er nysgjerrig på hvordan andre opplever lydkvaliteten . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Nice :-) hvilket scenery har du i bakgrunnen der Ernst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 2013 Scenery er Duxford Freeware med AI-fly og greier, kjempeflott. Hentet det HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.