Gå til innhold

The Magnificent Eight


Anbefalte innlegg

Jeg er i utgangspunktet en "fixed wing"-mann, men Hueyen fra Belsimtek var så bra at jeg ikke kunne la være å kjøpe deres nyeste maskin Mi-8MTV2 Hip.

 

Det første som overrasket meg er hvor stor cockpiten er, pilotene sitter på hver sin side og i midten sitter en "flight engineer" (alle tre posisjonene er spillbare).

 

01.jpg

 

02.jpg

-Taxiing er omtrent som i et fly, så det gikk helt greit å komme seg ut til rullebanen.

 

03.jpg

-Litt sjangling under take off, men hun virker generelt mye mer veloppdratt enn Hueyen.

 

04.jpg

-Jeg flyr litt rundt og kjenner på kontrollene og bestemmer meg for å fly over til Tiblisi International Airport.

 

05.jpg

-Etter en kjapp runde over terminalen er det på tide å lande...

 

06.jpg

 

07.jpg

-Det går overraskende greit. Så jeg bestemmer meg derfor for å fly tilbake til flyplassen jeg tok av fra, men også for å teste henne litt på veien tilbake...

 

08.jpg

 

09.jpg

 

10.jpg

-Etter å ha klatret til en trygg høyde ruller jeg henne over og setter nesa rett ned. Jeg trekker nok litt for hardt i det jeg flater ut og plutselig rister det veldig før hele maskinen begynner å snurre.

 

11.jpg

-En kjapp titt utenfor bekrefter mistankene mine, halerotoren er borte.

 

12.jpg

 

13.jpg

-Jeg har fortsatt grei kontroll vertikalt, så jeg klarer å lire henne ned forsiktig...

 

15.jpg

-Vi treffer bakken hardt og spretter opp i lufta igjen, men på andre forsøk går bedre og jeg klarer å holde henne på bakken.

 

16.jpg

-En nærmere inspeksjon av skadene etter "engine shut down". Det er godt at Russerne har endel av disse maskinene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...