Fredrik Edvardsen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg er i utgangspunktet en "fixed wing"-mann, men Hueyen fra Belsimtek var så bra at jeg ikke kunne la være å kjøpe deres nyeste maskin Mi-8MTV2 Hip. Det første som overrasket meg er hvor stor cockpiten er, pilotene sitter på hver sin side og i midten sitter en "flight engineer" (alle tre posisjonene er spillbare). -Taxiing er omtrent som i et fly, så det gikk helt greit å komme seg ut til rullebanen. -Litt sjangling under take off, men hun virker generelt mye mer veloppdratt enn Hueyen. -Jeg flyr litt rundt og kjenner på kontrollene og bestemmer meg for å fly over til Tiblisi International Airport. -Etter en kjapp runde over terminalen er det på tide å lande... -Det går overraskende greit. Så jeg bestemmer meg derfor for å fly tilbake til flyplassen jeg tok av fra, men også for å teste henne litt på veien tilbake... -Etter å ha klatret til en trygg høyde ruller jeg henne over og setter nesa rett ned. Jeg trekker nok litt for hardt i det jeg flater ut og plutselig rister det veldig før hele maskinen begynner å snurre. -En kjapp titt utenfor bekrefter mistankene mine, halerotoren er borte. -Jeg har fortsatt grei kontroll vertikalt, så jeg klarer å lire henne ned forsiktig... -Vi treffer bakken hardt og spretter opp i lufta igjen, men på andre forsøk går bedre og jeg klarer å holde henne på bakken. -En nærmere inspeksjon av skadene etter "engine shut down". Det er godt at Russerne har endel av disse maskinene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det at halerotoren knakk av. Er det en "damage feature" som følger med payware heliet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Det er en del av skademodellen ja, burde kanskje nevne at dette er DCS og ikie FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.