Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hei! Skal til Hellas i sommer, og det ble visst Novair man skulle fly med! Har noen der ute noen erfaringer med Novair? Hvordan er maten, hva blir servert, underholdning og damer? Og hvordan er de på klapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Solvang Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Reiste med Novair til ZTH for 2 år siden, var helt ok. De har såkalt oppgraderings pakke, men du går ikke glipp av noe dersom du ikke tar denne. Ellers så stopper de å servere tidlig i flighten. Maten er midt på treet. Damene når vi dro var veldig bra, vi fikk hel kvinnelig besetning :-D Flyene ser velholdte ut og det er ikke mangel på fagkunnskap i selskapet iallefall. Så er bare å lene seg tilbake å nyte turen, dette er ett selskap som fortjener ros for servicen generelt under turen. Vi fikk masse info under flighten og det var veldig greit. Hvor går turen Reidar? God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Takk! Turen går til Hellas et sted. Ble bare invitert, hørte det var flytur inkludert, og jeg sa ja! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Fløy med Novair fra Malaga til Las Palmas i høst. Kan ikke svare på de spesifikke spørsmålene dine, men jeg ble positivt overrasket over selskapet. God service, fin kabin, on time, uproblematisk billettbestilling online osv. Fikk litt Norwegianfeeling ombord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Aldri hatt problemer med Novair. Står høyest for meg på "sydenchartere". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Bra service (både vid incheck, flyg och destination), bra flyg (A330) och god mat. Flög Arlanda - Lefkada Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Lun Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Merk at Novair bruker A321 fra OSL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Takk for gode tilbakemeldinger! Men noen som har fått sitte klapp med de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Lun Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg fikk klapp med de for noen år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Hansen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg fløy Novair Oslo-Hellas i fjor, de hadde ingen problemer med å slippe meg inn i cockpit etter ID-kort visning, men jeg fikk ikke sitte på klapp under landing. Jeg gikk bak i kabinen på ca 4000-5000 fot, de ønsket ikke at jeg skulle "bli sett i cockpit" på bakken på GM, da de har egne regler på dette. Nå er jo dette "standard-suppe-prat", men i og med at jeg har ID-kort og er ansatt i et nærliggende flyselskap skulle jeg tro at de ikke snakka BS til meg (Men jeg skal ikke utelukke at det var regel-rytter-piloter jeg fløy med da, det er iallefall slik jeg opplevde det). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.