Andrew Thomsen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Denne flyplassen har fått en (alt for sen) oppgradering. Nå georeferert, justert til siste NSX II, og har fjernet masse autogen trær som ødela hele området. Nytt tårn og sikringsbygg kommer på vårparten. PS: Skyld på Flight1 for at WIF bruker opp hele runway :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Andrew, you made my day, etter ca 30 timer på reisefot var dette en knalnyhet, og dette går rett inn i simmen når jeg kommer hjem om et par timer. Tusen takk for den jobben du gjør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Takkåtakk, Steinar :smile: Har forsømt Skagen for lenge, men nå er alt på plass som det skal være, med takk til Hasse i den sammenheng. Jeg må få en mail av deg, enten her eller PM, så får du filene. Nye AoN utkommer ikke før om cirka ei uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 14. februar 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. februar 2013 Åj! Vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Final touch i disse dager...har vondt i både neven og musa (:grin:) etter å ha satt ut 50 vindpølser på nytt. Har og laget til en mer troverdig snuing av fly der de må backtracke runway for mange flyplasser, så ikke AI (Anal Intellegence) flyene taxer rundt i gresset :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Har og laget til en mer troverdig snuing av fly der de må backtracke runway for mange flyplasser, så ikke AI (Anal Intellegence) flyene taxer rundt i gresset Jatakk!! Dette er noe som har iritert meg i åresvis :cry: Takk for filene forseten. Var så trøtt i går at dem ikke kom inn, men skal se på dette nå. Stay tuned for more information :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.