Gå til innhold

DY1744 Trondheim - Bilbao


Gjest Niclas Andersson

Anbefalte innlegg

Gjest Niclas Andersson

Tack Stig Harald :)

 

jag använder Ultimate Traffic 2 vilket jag är mycket nöjd med. Jag har addat en del painter, bla Norwegians flotta för att få mer variation. Har även lagt till i Powerpack en del andra schedules, bla TUIfly Nordic. Jag gillar UT2 för att det är så användarvänligt och så har paketet snygga modeller och painter generellt. Jag upplever inte frekventa reloads utan bara en injekt när FSX startat.

 

Jag har satt traffic slidern på 90% vilket ger mig perfekt med trafik både i luften och på marken. Sitter just nu med en flygning från LFPG till ENZV och det är mycket trafik i luften enligt min TCAS och vad jag kan höra på radion.

 

Enda nackdelen med UT2 för mig som använder Radar Contact är att UT2 ger callsigns från ui_variation= och inte atc_airline= som FSX gör med AI från en vanlig Traffic.bgl. Detta ställer till det då RC4 inte ger rätt callsign för respektive AI plan. Nu har jag fixat detta men det var lite jobb, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...