Birger Blomvik Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er det deltakere eller crew til selve arrangementet det spørres om her? Så vidt jeg husker så sa vår "FLG-general opp" i høst grunnet familiære momenter. Så jeg lurer litt på hvorfor spørsmålet kommer nå? Kartlegging på crew eller deltakere? Hvis svaret er det siste så blir jo selvsagt mitt neste spørsmål; Er du klar til et nytt FLG, Geir? Veldig fint om FLG kommer på plass igjen, det må jeg si.Takker for at du prøver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hei Birger, jeg lurer bare på om det er noe stemmning for nytt flg, jeg har sagt opp jobben min og har kansje fått litt mere muligheter en sist, så derfor vurderer jeg, det er jo en veldig fin greie for alle sammen, og jeg er litt sånn skrudd sammen at kan man så gjør man, så tenker litt rundt dette. Har også fått litt spørsmål fra andre miljøer som synes FLG er spennede, sett i fra den proffesjonelle siden. Så vi får se, jeg har gått fra aldri mer til ...hmmm.....ja ja...kansje det du....:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Buerskog Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg er såå med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Flott Geir. Legg det til høsten 2013 så er jeg med. Våren 2013 er busy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Såklart, Geir! E nå me æ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bunaes Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.