Aslak Iversen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Date: Sun, 21 Oct 2012 20:47:59 +0000 (UTC) Aslak Iversen (xxxxxxx), This is an automated notice from the VATSIM central database. You have been permanently suspended for the following reason: DUPLICATE ID REQUESTED - OTHER ID(S) WERE ACTIVE [MD] - Duplicate CID. CID xxxxxxx remains active. PLEASE DO NOT ATTEMPT TO RE-CONNECT TO THE VATSIM NETWORK OR TRY TO CREATE A NEW ACCOUNT AT ANY TIME! Any such attempt will result in the automatic notification of your Regional Director. Your Regional Director or your Divisional Director will contact you to follow up on this matter. Please note: You cannot reply to this automated e-mail. -VATSIM- Denne dumpet akkurat ned i postkassa. Nå har ikke jeg vært online på VATSIM på jeg vet ikke hvor mange måneder, så da er det noen som forsøker å kapre ID'en min? Og hvorfor skal jeg suspendes, det må da gå ut over den nye som eventuelt forsøker å kapre min ID? And who the puck is my regional director? Jeg har heller ikke vært inne på VATSIM sine sider på over et år, så jeg har null peil. Noen som får noe fornuftig ut av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vatsim har registrert at du har mer enn én konto på nettverket, hvilket er imot reglene. Det kan være nok at noen andre har laget en konto på din maskin, eller at du en gang laget en annen konto du har glemt av. Gjelder forøvrig mailen din vanlige konto, eller en annen PID? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har bare en konto, og det er den jeg har brukt hele tiden. Den kontoen de sier fremdeles er aktiv, er ikke min konto. Jeg kan ikke garantere at jeg ikke har laget to kontoer da jeg forsøkte å få i gang hele VATSIM sulamitten, men det må i så fall være mange år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Director of Vatsim Scandinavia er Peter Schneider. accsca1@vatsim-scandinavia.org edit: tror noen titler har gått meg forbi. ta hensyn til WR sitt svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Regional Director er Thomas George - t.george@vatsim.net Divisional Director er Martin Bergin - vateud1@vateud.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 For å løse dette bør du starte ved å kontakte Membership Department, her: http://membership.vatsim.net/user/ Forøvrig, stats.vatsim.net lister to ved navn Aslak Iversen - ENGM. PID 1020972 og PID 1049695 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 104 er meg, 102 er ikke meg. Om jeg skulle ha opprettet 2 kontoer, så er det i så fall rundt 10 år siden, så hvorfor de har våknet nå aner jeg ikke. De må da se at det kun er 104 som har vært i bruk? Og er det sånn at 102 brukes, så er det ikke av meg. Uansett, takk for hjelpen, men jeg tror ikke jeg gidder å gjøre noe med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ta kontakt med membership. Din 104 account er suspended for dup account og 102 er blitt primary acccount. Ser ut som det er gjort en feil, så ta kontakt med membership så blir det riktig igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Jørgen Varfjell Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Høres ut for meg som om noen har tatt på seg å få rydda i listene, -og at det ikke har vært gjort på lang tid. Da kan man få slike uforutsette konsekvenser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Nei, jeg overlater det til den andre parten. Jeg forsøkte å logge på VATSIM i dag, og det gikk selvfølgelig ikke, så da: PLEASE DO NOT ATTEMPT TO RE-CONNECT TO THE VATSIM NETWORK OR TRY TO CREATEA NEW ACCOUNT AT ANY TIME! Any such attempt will result in the automatic notification of your Regional Director. Your Regional Director or your Divisional Director will contact you to follow up on this matter. er det bare å vente på at han tar kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Og det gjorde han selvfølgelig ikke. Men jeg forsøkte å logge på med den andre kontoen, jeg fant faktisk info om denne i noen gamle papirer, men da får jeg bare melding om at jeg har feil bruker/passord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Som sagt den 22/10. Ta kontakt med membership. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.