Gå til innhold

Stavanger-Rygge med DNU662Z


Anbefalte innlegg

Hello!

 

Tok meg en tur fra Stavanger til Rygge med ATR'en til DAT, men som blir fløyet av DOT.

 

Jeg er ikke mye flink til dette, men laster opp så dere kan komme med tips og litt annet kritikk :)

 

Kjører på med bildene jeg, og de har gått språkkurs, så jeg lar de snakke for seg :)

 

2012-10-4_12-39-44-939.jpg

 

2012-10-4_12-49-29-742.jpg

 

2012-10-4_12-53-16-399.jpg

 

2012-10-4_13-0-11-449.jpg

 

2012-10-4_13-5-44-915.jpg

 

2012-10-4_13-5-51-555.jpg

 

2012-10-4_13-7-52-639.jpg

 

2012-10-4_13-8-10-425.jpg

 

2012-10-4_13-10-58-646.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig serie dette, RF!

 

Men til medforumister...

 

Hva er det som skjer med bildeforumene? Opp mot 200 views på hver tråd, men for det meste null kommentarer.

 

Det får meg til å lure på om det er noe interesse for bilder her lenger?

 

Det er jo ikke rart om det blir mindre tråder som inneholder bilder. Grunnen er at mange av oss bildetagere føler at vi gjør det for null og niks. Vi legger jo ut bilder for å få deres mening, og om hva som kunne vært forbedret. Akkurat her har dere noe å lære av lillebror forumet. Mye kjekkere å poste bilder der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder, RF. Fikk lyst å fly ATR selv, noe jeg skal gjøre i fremtiden :)

 

 

Til Benjamin, så vil jeg vel tro at folk er lei av å skrive "fine bilder", "nydelige bilder", osv. Kan ikke kreve at folk skal kommentere hvert eneste bilde som blir lagt ut? Og kanskje det ikke er noen som likte bildene, mye bedre å tie enn å skrike ut hvor elendig bildene er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Benjamin, så vil jeg vel tro at folk er lei av å skrive "fine bilder", "nydelige bilder", osv. Kan ikke kreve at folk skal kommentere hvert eneste bilde som blir lagt ut? Og kanskje det ikke er noen som likte bildene, mye bedre å tie enn å skrike ut hvor elendig bildene er?

 

Det er da bedre det enn å skrive ingenting synes nå eg :) Men vi stopper der. Vi har alle forskjellige meninger, Svale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...