Gå til innhold

Nytt headset, skal passe TIR Pro Clip


Espen Sandøy

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt TrackIR med Pro Clip. Med mitt nåværende headset Koss SB45 (http://www.gamereactor.no/bilde/?textid=114407&id=158340) kan jeg dessverre ikke bruke Pro Clip. Ser derfor etter et nytt headset som egner seg. Finner Steelseries Siberia v2 interessant, men ønsker innspill. Headsettet skal ha bra kvalitet både når det gjelder soliditet og lyd. Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siberia v2 er et bra headsett:) har hatt det selv, MEN,, et stort minus med det som fikk meg til og skifte til Logitech g35 er at det lekker veldig lyd. si at du skyper med en venn, han kan høre alt du hører, noe som er veldig irriterende for de andre.

 

logitech g35 anbefaler jeg (selv-om ledningen er veldig krøllete), men vet ikke om det funker med pro clip ettersom jeg ikke bruker trackir :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitech G35 virker bra. Har også hørt andre skryte av dette headsettet. Men det ser ikke ut som om TIR Pro Clip lar seg feste på siden. Det ser for klumpete ut, akkurat som Koss SB45 som jeg har i dag. Og dette er avgjørende og årsaken til at jeg ser etter nytt headset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...