Espen Sandøy Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Har nettopp kjøpt TrackIR med Pro Clip. Med mitt nåværende headset Koss SB45 (http://www.gamereactor.no/bilde/?textid=114407&id=158340) kan jeg dessverre ikke bruke Pro Clip. Ser derfor etter et nytt headset som egner seg. Finner Steelseries Siberia v2 interessant, men ønsker innspill. Headsettet skal ha bra kvalitet både når det gjelder soliditet og lyd. Noen anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik ludvigsen Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 siberia v2 er et bra headsett:) har hatt det selv, MEN,, et stort minus med det som fikk meg til og skifte til Logitech g35 er at det lekker veldig lyd. si at du skyper med en venn, han kan høre alt du hører, noe som er veldig irriterende for de andre. logitech g35 anbefaler jeg (selv-om ledningen er veldig krøllete), men vet ikke om det funker med pro clip ettersom jeg ikke bruker trackir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sandøy Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Logitech G35 virker bra. Har også hørt andre skryte av dette headsettet. Men det ser ikke ut som om TIR Pro Clip lar seg feste på siden. Det ser for klumpete ut, akkurat som Koss SB45 som jeg har i dag. Og dette er avgjørende og årsaken til at jeg ser etter nytt headset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hei Bruker G35 Selv, og det går fint ann og bruke clip til track Ir på det headsettet... Og du har en suveren lyd i 7:1... Det er litt klumpete - men det går ann med litt justering på bøylen så funker det smertefritt... Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 man kan alltids gå inn på playback devices-communications- og velg mute all other sounds så skal den eliminere bakgrunnslyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.