Bjørn Helge Småvollan Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Heisann! Litt kort varsel, men det ligger an til towerutsjekk på værnes imorgen, tirsdag 3.juli. 19-21 lokaltid. Håper det er noen som har tid og anledning til å fly innom en liten tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Tar kanskje en testtur med CS sin 757. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Skal prøve å få rydda veg for ein flight til Værnes her og, og 757 hørtes ikke dumt ut. Eller skal vi ta en Pullmantur flight i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Har enda ikke helt skjønt meg på formatet du bruker i emnet. Får vel hive seg ut med Pullmantur da.... Ha fant endelig punktum på tabletten min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Regner med at det er formatet på tiden du ikke skjønner. DTG=Dato TidsGruppe 03 = dato i inneværende måned 1900 = Klokkeslettet B = Aktiv tidssone, hvor B er GMT+2 (norsk sommertid), A er GMT+1 (norsk vintertid) og Z er GMT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Da fikk vi svar på det Åssen gikk det i dag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Da ble det altså bestått på utsjekken idag Takk til alle som fløy! Fikk prøvd mye forskjellig, inkludert en emergency. Kjekt med variasjon i hverdagen, (til en viss grad) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Virket som du hadde god kontroll da jeg var innom i hvertfall Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Det var som forventa Bjørn! Velkommen i klubben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Gratulerer! Var ganske hektisk ei tid der ja. Men som Forza93 kunne jeg likt å fått trafikk info for motkommende helikopter ved Steinvik ved neste anledning uansett en liten bagatell i det store bildet og jeg tror så absolutt du gjorde en god jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Takktakk alle sammen Godt poeng Anders, når jeg tenker meg om så ble det tatt litt ad-hoc, når jeg plutselig fikk en stor rød tag på skjermen. Da endte det opp med at jeg kun ga trafikk info til den ene parten et par ganger. Skal prøve å unngå det for mange ganger Øvelse gjør mester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer Bjørn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.