Marius Sparby Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Glowing Amraam (også kjent som Cato Bye) er på ferde igjen. Kom over den offisielle traileren for DCS:P-51D Mustang, og som vanlig så har Cato gjort en top notch jobb! [video:youtube]IodepBs0w7M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Så den i går, og selv om den var god, så syns jeg A-10 traileren hans var endel hakk kvassere. Mye pga. at det her ble mye Mustang vs Mustang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Sant nok. Men den gjorde meg ganske interessert i å plukke opp Mustang'en i påvente av at 1C får henda ut av ræva og får igang CLoD skikkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ah, har du ikke gjort det ennå, så er det ikke noe å tenke på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 hehe. Står mellom den og å plukke opp Black Shark 2.0 og nyeste versjon av Hog'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det er et vanskelig valg.. Alle tre er fantastiske, Mustangen har vel kanskje kortest levetid i og med at det ikke er så mye å sette seg inn i, og det er bare en "challenge" campaign, men samtid syns jeg den er morsomst å fly. Jeg flyr ikke alltid combat missions i combat sims, syns ofte det er vel så morsomt å bare fly rundt, trene litt acro osv., og i den sammenhengen er Mustangen vanskelig å slå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.