Sverre Andre Nordheim Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Fikk en hyggelig beskjed fra Vidar Eggen her om dagen. Fortalte meg at campingbilen hans var pã tur nord fra California med kurs mot Vancouver. Som dere ser på bildet så har jeg et uendelig bevis på at han slapper av rundt en mil fra huset mitt. Så i morgen tidlig henter jeg dem og starter i garasjen min. Allerede reservert plass for Boeing omvisningen kl 14 men tenker vi drar og ser på 737 fabrikken også. Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Bare jeg som ikke helt forstår hva Sverre vil frem til? Altså, ikke for det. Kjekt for Vidar at han er på tur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy lind Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Gresk for meg også dette. Ser ut som en melding som skulle vært sendt på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tror Sverre mener at om det er andre fra forumet som kommer til Seattle så er de velkomne på omvisning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Bildet viser at Vidar er i byen som jeg bor og da ble det en dag sammen. Helge forstod hva jeg mente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.