Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Kjeller flyshow nærmer seg, og som direkte etterkommer av en av pionerene, Kaptein Einar Sem-Jacobsen (min oldefar), må jo dette være en av de eneste anledningene hvor noen en gang vet at navnet mitt hører til en kjent person. Er ikke hver gang det er 100års-jubileum. Kan jeg utnytte dette på noe vis? Jeg skal dit uansett, men det hadde vært kjekt med en parkeringsplass, f.eks... Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 He he.. Godt du ikke er storforlangende Frank. Men jeg er helt enig med deg. Som en etterkommer etter en av Norges pionerer er vel en grei parkeringsplass på 100 års jubileet, det minste man kunne ønske seg. Siter
Fred Solli Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Frank, ta kontakt med Kjeller Flyhistoriske Forening så tar veterangutta seg av den saken skulle jeg tro. Sjekk ut her for kontakt til daglig leder og hils fra meg. http://www.kffkjeller.com/ Skulle jo bare mangle at du ikke fikk litt VIP behandling :grin: Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Skrevet 30. mai 2012 Takk, godt forslag. Det skal jeg følge opp Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.