Christian Berg Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 hei, som de fleste syntes jeg det er gøy og filme landinger osv i fsx. Jeg bruker fsrecorder og kjører replay og filmer slik jeg vil ha det med fraps, men det blir noen vannvittige store filer av det fraps programmet, noen som har noen tips til hvordan jeg får de filene ned til størrelser som kan brukes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Kjør dem igjennom Movie Makeren i Windows. Der kan du krympe dem betraktelig hvis du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Eller bruke Render video metoden i FSrecorder. Men da får du ikke lyd.. Kan isåfall legge på lyd da, om det er spotte videoer du lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Berg Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det som er så fint med Movie Makeren er at du beholder lyden. Du kan til og med legge ut rulletekst både før og etter filmklippet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Skal du begynne og redigere osv, så ville jeg nok ha brukt Sony Vegas. Fungerer perfekt til FS film redigering Så får du jo gjort litt mer med videoen også. Movie Maker er liksom litt "simpel" syns jeg. Men den fungerer helt sikkert greit for noen den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Sony Vegas er meget bra til dette bruket Svein. Jeg har god erfaring med Movie Maker, men klart Sony Vegas er bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg går ut fra at den største forskjellen mellom disse er at Movie Maker følger med Windows og er i så fall gratis (om man bruker Windows), mens den andre koster en del...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Carl: Vegas gjør jobben sin den ja. Sony Vegas koster jo litt penger ja, hehe Du kan jo ta en titt her: Sony Vegas Pro 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Berg Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 takk for tips, alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Bare hyggelig Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ja den kostet Svein hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ja, ting skal jo koste så mye så Kjipt det der! Men Vegas er absolutt et ''must'' når film skal lages. Det samme gjelder egentlig Photoshop for bilder også. Menmen nok om det. Kanskje ikke helt riktig emne vi babler om nå, hehe. Fort gjort og skli ut :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.