henrik ludvigsen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 har fått meg ny pc for ca 1 mned siden og lurte på om hvilkne addons jeg burde ha iforhold til grafikk, mine specs er: i5 2500k @ 3.3 ghz power color 6970 corsair vengance 8 gb 1600mhz asus p8z60 v-pro/gen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvilken av flysimulatorene er det du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik ludvigsen Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 fsx:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Itillegg til diverse scenery fra Aerosoft og diverse fly fra PMDG o.l., så bruker jeg Global Mech2010, GEX (Ground Environment)pakkene hvor det ene pakken (eurpoa pakken) er samkjørt med UTE-X (Ultimate Europe X). Av vær og skyer, så bruker jeg REX (Real Environment Xtreme) til å lage skyene for meg mens ASE (Aktive Sky) jobber med å innhente værdata. For å planlegge rute fra A-B, så går det i Flight SimCommander 9.1. Møter jeg på trafikk på flyplassene eller i lufta, så er det fordi jeg kjører Ultimate Trafic II. Ellers påtar jeg meg masse oppdrag på vegne av Air Cargo Systems via Air Hauler som kan anbefales. Jeg vil tro at du kan kjøre omtrent det samme som meg med din hardware OBS!!! Glemte å nevne at Shade også gjør underverker mtp. grafikken. Man får mer dypde i landskapet når man er ute og flyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.