Frode Sveinungsen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Heysann! jeg og en gjeng skal til USA for første gang i september, og vi har funnet noen flybilletter til ca 6000kr pr pers fra Oslo-Chicago, og Los Angeles - Oslo.. Det jeg lurer på er om det finnes noen sider hvor man kan søke opp enda billigere flybilletter. 6000kr er jo ikke dyrt, men jeg mener å ha hørt folk har flydd over there for snaue 3000kr før.. Noen som har noen formening om prisen, og evt tips om gode sider vi kan søke opp billetter fra, som er kjent for å være rimelige? Tnx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 forsøk www.kelkoo.no - velg kategori Reise --> flybilletter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 3000 er vel gjerne t/r østkysten, ofte NY. Må huske at det er et godt stykke mellom LA og NY. Alternativ kan være å kjøpe t/r NY, og så enkel billett LA-NY, men da må du huske å beregne god transfertid i NY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvis noen av dere har iPhone, prøv en app som heter "OnTheFly". Gir deg god oversikt over hvilke perioder som er billig, samt ett forslag til rute/selskap. Dere kan enten bestille billettene via telefon oppgitt i app'en, eller gå direkte til selskapene som er angitt på egen hånd. God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hm, har testat ett 10 tal appar och vilka flighter, datum och tider jag än söker på så lyckas alltid Kayak hitta den billigaste flighten. Tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Nice. Det var bare hundrelapper som skilte, men kayak ser ut som den rimeligste ja. takk for alle tips:) Da blir det Duxford 8-9 september, så fly til New York og oppleve hvordan det er å være der 11 september, så route 66 et par uker etter det:) Hihaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.