Hans-Kåre Dalvik Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har en Uniden Bearcat 3000 radioscanner som tar flyfrekvenser, politi, trådløse hustelefoner, brann etc etc. Defekt batteri, men bruker den på strømadapter. Batteri finnes å få på feks ebay ganske billig. Byttes i Saitek Radio/multi/switch paneler. Kan event. selges for 1500,- (kostet meg 3900,- for noen år siden). Bardufoss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Kun et spørsmål. Hvilke frekvenser er hustelefonene på? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Reidar: 760-1300 MHz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav-Moldestad Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 jeg har et saitek autopilot panel som ikke er så gammelt, det kan jeg tenke å bytte bort da jeg har lagt cokpit prosjektet på hylla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans-Kåre Dalvik Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Skal ha det autopilotpanelet på minnet, men ser helst at jeg får tak i alle tre i ett jafs. Kraftig hovedkort/prosessor/ram kan og være interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Haukland Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Har sendt deg en PM Olav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav-Moldestad Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 svart, men ingen feedback ring meg på 94153030 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Haukland Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 sorry for sent svar, har svart deg nå, beklager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.