Jens Leo Iversen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Fant en interressant og lærerik film på 93 minutter på youtube: http://youtu.be/f8brILGlRK8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kyrre_Andersen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hehe, husker at denne filmen fulgte med på VHS når jeg kjøpte boks versjonen av Dreamfleet sin 737-400 til FS2002. Min første airliner add-on til FS. Legendarisk.. Mvh Kyrre Andersen Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Ikke helt ny nei. Så en DC9 SAS maskin med gammel SAS logo parkert på Standsted. Artig gjensyn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har denne og 8 andre filmer ifra ITVV på dvd liggende hjemme. ITVV er de som uten diskusjon (min mening) har laget de beste cocpittfilmene om man ønsker info om systemer og prosedyrer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.