Magnus Vie Pettersen Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Hadde meg en flight fra ENGM til LGKO i dag. Flytypen var en B757-200 fra Thomas Cook. Ut fra Gardermoen på en aldeles strålende dag. Vi begynner å gå ned til Kos. Se der ja. Rullebanen i sikte, og hjul ute, flappene er satt til 15 grader. Lined up with runway 14. Prøver meg med en moderne cockpit, men den falt ikke helt i smak. Landing checklist complete. Fin høyde, hastigheten er bra og hjul er ute. Tucher bakken forsiktig, og full revers. Takk for meg, og vi for håpe at jeg får kommet meg ned igjen om en ukes tid for å hente passasjerene opp igjen Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Stemningsfullt. Stilig med alle de trappene ute der på siste bildet. Er det en addon som gjør dette mulig? Siter
Gjest Ådne Skaar Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Ser veldig ut som Ground Services X av FsDreamTeam dette, hvis dette stemmer? Hvis jeg ikke tar feil, støtter også Aerosoft denne flyplassen med sin Airport Enhancement Services (AES) også... Ellers falt også bildene i smak. Quality Wings 757? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Nydelige bilder du serverer her Captainsim? Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 5. april 2012 Forfatter Skrevet 5. april 2012 Jepp jeg bruker GSX og flyet er fra Qualitywings Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.