Per-kristian Jensen Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 31 mars er det klart for Cross The Pond Westbound igjen, og jeg lurer på, hvor skal DU fly? Selv skal jeg fly GLJ64LX BBJ2 fra Hamburd til Ohare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Pokker ta! Er på Røros da... Hvilke flyplasser er dep? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ahh, bare sene avganger igjen.. Er det upopulært hvis man flyr uten å booke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Du blir vel isåfall ikke alene :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Til jobb, og tilbake :tired: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Er det upopulært hvis man flyr uten å booke? Jeg gjorde det ifjor. Var ikke noe problem for ATCen, men jeg måtte vente rundt 30 min på bakken pga den store trafikkmengden da. Jeg får ikke logget inn på sidene til eventet, noen andre som har samme problem? Jeg får bare opp "[color:#FF0000]Unfortunately, something seems to be wrong with your credentials. Please try again[/color]?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg opplevde det samme når jeg brukte en hotmail addresse. Det fungerte når jeg brukte en gmail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har hotmail, og det fungerer bra. ACA877 B763 EDDH-CYYZ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg står over denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.