Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Noen som sitter med litt info hvorfor Icelandair flyr til Evenes i dag? charter 1301-1302 ser det ut som dep ENEV 17.15 lokal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Lurer på det samme,kan det være i forbindelse med Cold Response? I skrivende stund er 1301 over Lofoten på returen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Island har da ikke noe Forsvar? Steamen er beklagelivis tatt ned, da jeg holder på å gjøre klar for FLG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kansje det noen der for å lære? :grin: :grin: PK jeg vil ha bodø controll opp på streemen NÅ! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Flyet flyr ikke videre i dag eller i morgen.Tanken slo meg at det kanskje er Canadiske soldater ombord.Who knows....jeg skal komme til bunns i denne saken :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.