Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hei! Kan man få frem de waypointa man vil uten å måtte krysse av for hvert eneste WP man vil ha på scopet? For eksempel; Jeg vil kun ha WP for STARs og transisjoner inn til Gardermoen, kan jeg velge det et sted, eller må jeg velge spesifikt hvert eneste WP i GND-UNL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Tror ikke du kan få frem hvert WP med navn uten at du krysser av hvert enkelt punkt i Display Settings Dialog boksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Anbefaler å lage en display-profil for 01 i bruk og en for 19. Da slipper du å sette opp alt av punkter og sånt på nytt hver gang du starter opp ES eller skal bytte bane, bare loade et ferdig oppsett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Det du kan gjøre er å lage en alias med de punktene du vil ha. Foreks i alias filen du bruker, så legger du til: .fix01 .ff ADOPI AMUMI RIPAM EKMOM GM984 GM968 GM969 GM986 GM987 GM988 GM989 osv for det punktene du vil ha... Så får å vise de fixene så skriver du .fix01 og space/enter så er saken biff. Du kan også skrive inn i scratchpad .ff FIXNAVN om du bare skal ha noen få uten å bruke alias filen. Personlig vill ejeg maks hatt de som er utenom selve viften, ellers blir det fort rotete på scopet, men hver sin smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.