Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Da har jeg startet ett Primera Air virtual Basert på Primera Air som flyr for bla Sollia,her i Norge Vi har samme ruter,flightplans som det ekte Primera Air. Vi kan friste med 5 Boeing 737-800,og en 737-700. Websiden er under construction enda,men her på www.primeraair-va.com kan man ta en titt,og søke eventuelt. Vi bruker VAFS5 som acars for logging av flighter. Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Synes det var litt vel mye inspirasjon fra det nye Scandinavian VA på deres sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Synes ikke noe var likt i det hele tatt jeg.Begge bruker Vafs finacials.(samme menyer som man henter fra Vafs,og setter opp på websiden. Jeg har ikke designet siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Basert på at det er samme logge system så blir ting gjerne litt likt i forhold til tabeller osv, men selve designet var iallefall ikke likt. Lykke til Lars-Petter Scandinavian siden synest jeg er alt for mørk, da var det bedre med litt lyse sider her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Lars-Petter. Har sent dig en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 SYns dette var bra jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Da har vi fått en splitter ny design og hjemmeside!Nye piloter er velkommne!Vi er basert på Primera air scandinavia,som bla flyr for Sollia reiser her i Norge. www.virtualprimera.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Er det noe krav på én flight eller mer i måneden? Blir mye å plikte seg til dersom man er medlem i flere virtual airlines, og har det, det samme pirep systemet som hos Virtual NAX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Vi bruker vafsfinacials sin acars(samme som scandinavian-va.com.Den er veldig lett og bruke.Vi har ingen minimum timer pr måned ennå. vafsfincials Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Tar en liten bump på denne! Har oppdatert siden vår nå. primera air virtual. Har lagt til endel fictional routes,enn så lenge.(for dere som ikke gidder og sitte på timesvis) Vi har også lagt til den gamle 767-300ER som var i flåten fram til 2008. på downloads finner dere div paints til div addon fly.. Velkommen til Primera air scandinavia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Nå er det blitt laget en liten promo video.Hans første FSX promo film. [video:youtube]5xJHglog2yU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.