Gå til innhold

Har SAS hat problem i helga?


Magnus Vie Pettersen

Anbefalte innlegg

kommer nå hjem, ett døgn forsinka etter at flight'n hjem fra Lanzarote vart innstilt. Mens jeg var der nede, sjekka jeg Avinor sine hjemmesider og der så jeg at Flightene fra Bergen, Stavanger og Trondheim har vore forsinka med mange timer.

 

Vi fikk beskjed at flighten som egentlig skulle reise i fra Bergen klokka 8, reiste heller klokka halv 3 på dagen, og kom ikke ned dit før kl. 7 på kvelden. Pilotene sa i dag tidlig at dei ikke kunne fly oss hjem i går kveld på grunn av hviletid osv. Dei sa og at dei måtte vende om etter at dei hadde fått take off fra Bergen pga. tekniske problem.

 

Jeg synnest at det er litt merkelig at tre flighter med samme destinasjon var forsinka nesten like lenge.

Det er og blitt fortalt at flighten fra Stavanger måtte gå til Oslo, uten at jeg skal si noe sikkert.

 

Noen som vet noe mer enn jeg? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...