Erik Thomas Nerland Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Nå er jeg en av de heldige som har fått æren av å teste ut Microsoft Flight Betaen, og jeg lurte på om det er noen andre her på forumet som også har betaen? Det kunne vært moromt å spille multiplayer online med noen herfra PS. Jeg svarer ikke på noen spørsmål angående betaen, da jeg har inngått avtale med microsoft om at det jeg opplever, skal på ingen måte formidles til noen andre. Siter
Morten Nelson Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Tror ikke det er noen andre som har lyst til å spille Flight så veldig mye. Siter
Christian Berg Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Den avtalen der tror jeg du skal klare å holde, tror de fleste vet nok om det *spillet* der. Holder meg til fsx!! Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Hei Tja... jeg ville holdt meg til FS95 fremfor og spille Flight... Diclotican Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.