Gå til innhold

B763 ENGM-ENVA


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Tok fram igjen min kjære Level-D i kveld og fløy en nydelig og stemningsfull tur fra Oslo, Gardermoen til Trondheim, Værnes.

 

Er ikke noe annet å si enn...

 

Enjoy!

 

2012-1-14_21-48-6-734.jpg

 

2012-1-14_22-23-6-511.jpg

 

2012-1-14_22-27-14-380.jpg

 

2012-1-14_22-28-8-660.jpg

 

2012-1-14_22-30-5-996.jpg

 

2012-1-14_22-30-50-966.jpg

 

2012-1-14_22-32-55-598.jpg

 

2012-1-14_22-33-24-852.jpg

 

2012-1-14_22-36-8-406.jpg

 

 

Takk til:

 

TrackIR 5 for nye vinkler på screenshotsa.

REX2 for en alldeles nydelig soloppgang.

Level-D 767 for en nydelig tur.

FSrealWX for fint og nøyaktig vær for begge flyplasser.

Ultimate Terrain for en ny opplevelse om spesielt morgen/natt/kveld.

Jo Erlend Sund for ett fantastisk Værnes X

Andrew og Hasse for ett nydelig Norge.

 

Takk for meg! :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens! :)

 

Wedø: No s-h-i-t då... Det visste jeg jo ikke i det hele tatt. Du får bare akseptere at jeg innimellom flyr litt urealistisk. Så neste gang jeg legger ut noen "urealistiske" bilder kan du enten bare kommentere Fine bilder eller noe lignende... Eller så kan du droppe å kommentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wedø: No s-h-i-t då... Det visste jeg jo ikke i det hele tatt. Du får bare akseptere at jeg innimellom flyr litt urealistisk. Så neste gang jeg legger ut noen "urealistisk" kan du enten bare kommentere Fine bilder eller noe lignende... Eller så kan du droppe å kommentere.

Jøss, det fårn si... Klar beskjed!

Fine bilder var det i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---OFF-topic---

 

Hva du flyr offline bryr meg ikke. Men så lenge du legger ut bilder MÅ du regne med slike kommentarer på et forum - uansett art.

 

Må si meg enig med Benjamin. Sist jeg sjekket sto det ingenting i vatsim reglene at man ikke kan fly B767 mellom ENVA-ENGM. Ei heller at det var forbudt å poste screenshots av det her på forumet. Greit nok folk vil ha det real as it gets, men hallo. Pass på dere selv, og la folk som vil fly 767, 747 eller a380 for den saks skyld mellom ENGM-ENVA gjøre det! Han legger ut bilder til oss av bra kvalitet, og begynne å kommentere om hvor "urealistisk" det er å fly SAS B767 er bare tøv. Da sier jeg hold dere unna forumet! Da har dere ingenting her å gjøre. !!!

 

---Off-Topic---

 

Men, flotte bilder, Benjamin ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...