Benjamin Hennes Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei Tok fram igjen min kjære Level-D i kveld og fløy en nydelig og stemningsfull tur fra Oslo, Gardermoen til Trondheim, Værnes. Er ikke noe annet å si enn... Enjoy! Takk til: TrackIR 5 for nye vinkler på screenshotsa. REX2 for en alldeles nydelig soloppgang. Level-D 767 for en nydelig tur. FSrealWX for fint og nøyaktig vær for begge flyplasser. Ultimate Terrain for en ny opplevelse om spesielt morgen/natt/kveld. Jo Erlend Sund for ett fantastisk Værnes X Andrew og Hasse for ett nydelig Norge. Takk for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 fine bilder, en dag får du være wingman min på en 763 tur, har enda en del ting jeg må lære ved den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Nydelig bilde-serie Nydelige farger, og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Kanskje den dagen da lufttrafikken blir vesentlig større, at fly med denne størrelsen flyr samme rute? Nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Som vanlig nydelige bilder av et nydelig fly. Jeg har en Level-D 767 selv i hangaren og må nok lufte den igjen etter å ha sett bildene din Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Pedersen Chalali Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Takker folkens! Wedø: No s-h-i-t då... Det visste jeg jo ikke i det hele tatt. Du får bare akseptere at jeg innimellom flyr litt urealistisk. Så neste gang jeg legger ut noen "urealistiske" bilder kan du enten bare kommentere Fine bilder eller noe lignende... Eller så kan du droppe å kommentere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Wedø: No s-h-i-t då... Det visste jeg jo ikke i det hele tatt. Du får bare akseptere at jeg innimellom flyr litt urealistisk. Så neste gang jeg legger ut noen "urealistisk" kan du enten bare kommentere Fine bilder eller noe lignende... Eller så kan du droppe å kommentere. Jøss, det fårn si... Klar beskjed! Fine bilder var det i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Friheten man har i simmen er jo at man kan fly selv en C172 eller en F16 i SAS-farger om en vil, uten at dette nødvendigvis MÅ gjenspeile seg i virkeligheten... Flotte bilder, 767'n er en favoritt her i gården. Dog jeg liker CS sin best.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Wærness Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 ble vel for mye for stakkars gutten å ikke få noen direkte positiv respons tenker jeg. For øvrig var det 1 bildet mæget pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 ---OFF-topic--- Hva du flyr offline bryr meg ikke. Men så lenge du legger ut bilder MÅ du regne med slike kommentarer på et forum - uansett art. Må si meg enig med Benjamin. Sist jeg sjekket sto det ingenting i vatsim reglene at man ikke kan fly B767 mellom ENVA-ENGM. Ei heller at det var forbudt å poste screenshots av det her på forumet. Greit nok folk vil ha det real as it gets, men hallo. Pass på dere selv, og la folk som vil fly 767, 747 eller a380 for den saks skyld mellom ENGM-ENVA gjøre det! Han legger ut bilder til oss av bra kvalitet, og begynne å kommentere om hvor "urealistisk" det er å fly SAS B767 er bare tøv. Da sier jeg hold dere unna forumet! Da har dere ingenting her å gjøre. !!! ---Off-Topic--- Men, flotte bilder, Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Takker for det, Svale og Ståle... Lars: Kanskje jeg får teste ut CS sin da en gang Har bare Level-D. Dere kan se bildene i full størrelse viss dere trykker svar på første posten med bildene. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.