Andrew Thomsen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Et shot som viser litt flere detaljer som har kommet til. Sortlandsbrua i bakgrunnen. Den skal få nye (og færre) pillarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Andrew. Uten at jeg skal være 100% sikker mener jeg at kaia ligger for langt sør her. For meg ser det ut som at den er plasert der hurtigruta legger til. Har du mulighet til å laste opp et bilde med bedre oversik av området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Godt mulig det er litt feil, ettersom det er snekret sammen fort og gæærnt. Kaia vil bli plassert etter real-world koordinater. Mulighet til å laste opp bilder er nærmest lik null, men stol på at kaia kommer på rett sted. Det har hele tiden vært målet. Jeg skal og "senke" kaia litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det høres betryggende ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Ramberg Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jag gör ny kust för området så det stämmer med kajer och brofäste. Det kommer en patch till NSX_II. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Takk for det, sender båt, bro og kaier til deg om litt. Jeg legger KV Svalbard litt ute i fjorden, så kan du prøve deg med helikopter. Har blitt temmelig ram til å fly de selv nå, antall flytimer har gått rett i taket. Prøv med Bell Jetranger, den er grei å ha med å gjøre :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.