Gå til innhold

Forvridd squelch lyd i Squawk Box


Vetle Fosse

Anbefalte innlegg

God ettermiddag :)

 

Det skal låte litt sånn... - Dersom du har krysset av for "Simulated VHF communication" eller hva det står i options inne i Squawkbox.

 

Dessuten kan det av og til bli litt ekstra hakking dersom det er mye belastning på serveren du kobler mot eller du har dårlig internet forbindelse....

 

Regner med at du hører/forstår hva som blir sagt allikevel?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, den lyden jeg hører skal ikke være der. Det er ikke normal squelch lyd, og den har tidligere hørt annerledes ut. tar man en finger på kontakt tuppen til høyttalere eller noe sånt, så er det "isj" sånn det hørtes ut hver gang noen starter en samtale og avslutter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg selv for en annen gang så fungerer det nå ved at jeg endret SquawkBox til å kjøre i WinXP SP3 mode, og kjøre det som admin. I tillegg endret jeg ALLE innstillinger i SB Options til default. Jeg får ingen squelch lyd idet hele tatt nå men det er dog bedre en den lyden som var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...