Jan Tore Elvheim Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Kjøpte noen gaver til meg selv i annledning Captainsim sit julesalg, det ble blandt annet denne saken her, en E-3A Sentry. Ble min første tur i denne, med ins navigering og flydd på vatsim. Tok omvegen rundt kysten også og angrer ikke på det :=) Lined up rwy 15, ready for takeoff: Takeoff roll: Initial climb, turning towards BERET: Får sakte men sikkert høgde: Svinger over Kristiansand: Flyr mot downwind rwy 30 ENRY: "Trygt parkert på apron @ rygge" Ble fornøyd med min egen julegave til meg selv God Jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaran Berntzen Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Gratulerer. Hold oss oppdatert på evt feil og mangler på produktet... God Jul, og kos deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Nydelig maskin og nydelige screenshots. For 60 år siden lå den på Boeings tegnebord for senere å bli kopiert av de fleste flyfabrikanter. God jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Takk for kommentarer Finner ingen feil enda, bortsett fra at den ikke er idiotsikker ( brukerfeil ) Tok returen til Ørlandet med Anders Moen, han i en modifisert B767 Miljøvennlig? På tide å komme seg ned i skyene igjen: Da jeg ikke hadde aktivert rett ap mode så ble litt sightseeing i trøndelag, her på veg inbound mot localizer igjen, da med Anders på outbound: Fin view: The other side: Flott stemning syntes jeg: Final approach: Parked @ Ørlandet Takk for at du titta, god natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.