Gå til innhold

Fly som landet uten og kalle meg opp


Erik Karlsen

Anbefalte innlegg

Han er nok en fersking. Om det ikke har noen påvirkning for øvrig trafikk, pleier jeg ikke å ta det videre. Hvis han holder på over lengre tid, og/eller det er fare for konflikt med annen trafikk, er det lurt å rope på en Supervisor. For å gjøre dette skriver du bare ".wallop ", så vil en tilgjengelig SUP komme og hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær redd for å bruke .wallop. Det sender en melding til alle supervisors som er pålogget. Fungerer på samme måten som ATC channel, men istedet for å skrive en / og så en melding, skriver du .wallop f.eks:

".wallop LN-ABC unresponsive for 10 minutes".

 

Da gjør du det klart for supervisors som er online at han ikke svarer, og hva callsign er. Somregel er det en missforståelse inne i bildet, eller at pilot klienten ikke gir beskjed om inkommende tekstmeldinger (Har skjedd med meg en del ganger. Ganske irriterende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...