harry årrestad Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Skal kanskje ut på sola flymuseum på søndag vis 737ng simmene er åpen skal jeg fly med min fly intreserte venn skal sikkert legge ut litt mer info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Den er nede for oppgradering fortsatt tror eg... Står mere i en tråd her på forumet som eg ikke husker kor e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Harry Hoover på tur, aldri sur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hei Harry. Må desverre skuffe deg om du tar turen ut der kun for å fly 737NG simmen vår. Den er enda nede for oppgradering, så beklager det. Men håper du finner det interessant å ta turen alikavell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.