Gå til innhold

"Disconected from server" Squakbox...


Jens Christiansen

Anbefalte innlegg

Heisann, trenger litt hjelp med denne

 

Den siste tiden har Squakbox disconnectet seg svært ofte. Før var det kanskje snakk om en gang per tredje time. Men nå disconecter den seg opptil tre ganger i timen. Fra Oslo til Trondheim disconected den seg tre ganger! Det er utrolig irriterene da jeg kjører SB utenfor FSX slik at et lite uoppmerksomt sekkund kan jeg bli disconectet uten at jeg merker det. Grunnen til at jeg gjør dette er fordi jeg får bedre FPS da jeg sitter på en relativt veik maskin. Uansett tror jeg ikke problemet ligger her da disconectingen virker helt uavhengig i mengden trafikk rundt.

 

Ha gjort litt resarch og sett at en del har løst dette vet å disable "high frequency position updates" jeg merker ingen forskjell på dette.

 

Kjører Windows 64 bit. FSX. Inter Core i5 2.4 gigahertz og 4 GB ram. Uansett viser speedtest.net en download speed på ca.7 mb og upload på 0.5 mb. Uansett er pingen ekstremt høy. 435 ms. Som regel 737NGX

 

Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette da det begynner å gå meg på nervene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...