Paulo Fernandes Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har ikke ord..... Du får utrolige flotte screenshots. Begynte å lure he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Vakkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 For noen nydelige bilder! Nest siste er min favoritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ja forståelsen rundt DOF gjør underverker på slike bilder!! pssst..noen som kan stjele cfg-fila hans??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dette er så likt virkeligheten som jeg noen gang har sett fra en sim!! FSX eller ei.. dette tar kaka!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fantastisk flott!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Feil forum.. Bildeforumet skal vel disse i? Fantastiske bilder! Like happy hver jeg gang jeg ser dine screenshots, Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Tusen takk folkens! pssst..noen som kan stjele cfg-fila hans? Det er ikke noe spesielt magisk med min fs9.cfg-fil. Dette var en arrangert photoshoot med 747en. Dere hadde blitt skuffet om dere så originalene :whistle: Det som gjør at bildene er bra er: - Photoshop-ferdigheter - Veldig god paint - Gode lysforhold - 8X Antialiasing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dævven steike! Lett å bli lurt her ja! Utrolig flotter bilder du deler her Paulo! Håper vi får se mye mer fra deg fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg trodde de var ekte helt frem til jeg så noen av kommentarene som hintet om noe annet Kjempebra redigert fra din side, Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg takker så mye! Kanskje jeg skal fortsette med litt screens fremover :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Heftige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Helt nydelige Bilder, Paulo! Hadde vært gøy å sett ett av bildene helt uredigert også for å se om du har god grafikk ingame også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kanskje jeg skal fortsette med litt screens fremover Nei, ikke litt, mange! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Til Benjamin: "Dont let daylight in on Magic" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Beste screenshot jeg har sett! Enough said. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Gjorde som du skrev jeg Benjamin =) Det er vel også interessant for folk å se hva man kan oppnå med Photoshop: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jebuz! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei Du er rå, rett og slett rå!!! Hvordan F får du dette til egentlig.. Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kan ikke du legge ut ett orginal-bilde? Jeg har selv jobbet i photoshop noen år, så jeg "burde" klare å se hva du gjør ) Evt, kan jeg gjerne få se PS-fila også Ja, jeg er misunnelig og vil gjerne lage like bilder! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.