Gå til innhold

Utviklingen går framover.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Mens utviklingen av FSX har gjort noen byks framover, er jeg ikke like begeistret over utviklingen her i forumet. Jeg er både sjokkert og skuffet over nivået på saklighet i diskusjonene, og eksemplene på personangrep hører ikke hjemme i et forum hvor fokus skal være på flyinteresse og flysimulering. Det er ikke til å undres over at de mest ressurssterke rømmer, og etterlater forumet som en kunnskapsfattig arena for kranglefanter........

 

Og når jeg først er innom avdelingen for screenshots, tenkte jeg å slenge med noen bilder fra en tur fra Bardufoss til Alta, hvor jeg endelig fikk prøvd den mye omtalte "Shader`n".

Ingen tvil om at denne hører inn under positiv utvikling, og det er ikke bare i ORBX-land at vi har flott landskap å fly i.

 

2011-9-14_7-21-8-72.jpg

 

2011-9-14_7-24-0-613.jpg

2011-9-14_7-27-4-801.jpg

 

2011-9-14_7-27-57-860.jpg

 

2011-9-14_7-36-36-40.jpg

 

2011-9-14_7-36-44-986.jpg

 

2011-9-14_7-40-8-807.jpg

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Ernie..

Som vanlig glimrende shots fra deg.

Jeg trur sandelig vi blir nødt til å avholde en screenshot konkuranse på neste FLG.

Det kunne vært moro og sett resultatene der.

Den ene etter den andre leverer jo topp bilder på rams etter denne shade saken kom ut.

 

Trodde aldri jeg skulle si dette men nydelig fly og ett vakkert terreng det er det ingen tvil om.

 

Håper det kjæm fleir... ;)

 

Ps. Nr 3 var min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Heisan, og takk skal du ha :) .

 

Jeg trur sandelig vi blir nødt til å avholde en screenshot konkuranse på neste FLG.

 

Hmmm, ingen dårlig idè ? Kanskje konkurransen kunne holdes innenfor dette forumet, juryen sitter utenfor og resultatet offentliggjøres på FLG. Det kunne kanskje føre til en smule forsoning og samarbeid ....... ;) ?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...