Gå til innhold

Anchorage Lake Hood


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Noen glimt fra det nye Anchorage scenery, hvor også Lake Hood, verdens største sjøflyhavn er inkludert. Sjekket tilstanden en vinterdag, og som vanlig er på de kanter, det var kaldt :grin: . Sjøflyhavna var frosset til is, så de fleste hadde satt flyene på land. Her bruker folk naustene til hangar, så man kan bare drømme om hva slags stemning det er på lyse sommerkvelder :D .

 

anc2.jpg

...... og sjøflyhavna har selvfølgelig egen flyplass :grin: .

 

anc3.jpg

 

anc4.jpg

 

anc5.jpg

 

anc6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du lengter etter vinter Ernie. Det har vel vært for varmt i sommer. ;) Flotte bilder og jeg ser at isen har lagt seg i sjøflyhavna så der er vel sesongen over.

 

Ellers er dette ett fantastisk scenery med mange små overraskelser både her og der. Klart det trekker FPS med så mye detaljer, men skru ned AI trafikken og senk autogen litt så går det som smurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat fått fløyet litt her selv nå, litt med Trike, og litt 737-800, og syns det er et flott scenery, med masse fin aktivitet. Bil-trafikken på og rundt flyplassen er den beste jeg har sett. Lurte igrunn litt på hvordan det ser ut vinterstid, som det jo er mye av der ja. Bildene ga svar på det, så takk for det Ernst! :)

 

Eneste jeg så langt har funnet tildels under smertegrensen når jeg har brukt NGX der var enkelte steder på natten, hvor jeg fikk FPS dropp litt i overkant. I møkkavær og med UT2 vil nok det bli mer enn jeg har råd til uten å justere litt.

 

Om jeg skal finne noe å kritisere, så syns jeg kanskje fargene (som på de fleste photo-scenery) blir litt bleke og blasse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...